Oblékání jako odměna v LeliMath 2.6

Tahle verze mi zabrala přes sto hodin času, 2 a 1/2 týdne a 34 commitů do SVN. Pustil jsem se totiž na křehký led 2D grafiky a her, protože stávající koncept děti nezaujal (ani ty moje). Jako mezikrok před opravdovými hrami jsem začlenil koncept oblékacích her, kde měnou jsou body za vyřešené příklady. Dítě by mohlo získat motivaci pokračovat v řešení, aby figurku obléklo. To je aspoň teorie.

Našel jsem grafika, který mi nakreslil obrázek pro holky a pro kluky. Vymyslel jsem pár hezkých triků, jak efektivně ukládat data. Bohužel jsem ale narazil na problém se škálováním obrázků. Na mém mobilu vypadají celkem hezky, ale na jiných jsou zubaté. Strávil jsem nad tím moře času, ale marně. Něco mi stále uniká. Uvítal bych radu vývojářů her pro Android. Tady je otázka na StackOverflow. Nakonec jsem se rozhodl verzi vydat i s tímto omezením, ale jen jedním obrázkem. Kluci musí počkat.

Další změnou bylo přesunutí sekcí Procvičování a Skóre. Také jsem odstranil grafy získaných bodů, které jsem změnil na platidlo. Mimochodem, pokud po otevření Oblékání uvidíte zůstatek 1000 bodů, tak se neradujte. Jedná o chybný build a stáhněte si novější verzi.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..